Äntligen är det gjort.

Äntligen är det gjort. Nu har jag sökt tjänsten. Jag hoppas bara att den blir min. Jag känner mig ganska säker, men man ska inte ta några förhastade slutsatser innan man vet nått.

Men de vore ju konstigt om man inte skulle få nått, eftersom jag har så många uppgifter på jobbet.

I Torsdags så bjöd vi hem Nilkas (Tobias ena bror) på mat. :)

Vi hade gjort köttfärsbiffar, potatis och sen skulle jag till å göra svampsås (egen) när allt går åt skogen. Jag blir så arg att jag slänger ut den varama stekpannan i snön.

Men inte tänker jag då på att den kommer att bli bucklig heller.

Så arg var de länge sedan jag var. Så nu måste jag köpa en ny fin stekpanna, när nästa lön kommer in. Typiskt.

Nä nu ska jag ta å göra mig klar inför sängen ska ju upp så tidigt i morgon. Då kl är 05.30.

Sen är jag ledig på Måndag, Jipppi. Då ska jag nog ta å baka lite, vill göra en saffranskaka, pepparkakor av egen gjord deg och bullar med mandelmassa och kanel.

God natt.


Kommentarer
Postat av: HelenaL

Festligt att det var svampsåsen som det gick åt skogen med. Den ville väl hem:)



Förstår din ilska när saker inte går som man vill. Kan själv bli väldigt sur när jag misslyckas med nått. Man har tänkt att det ska bli så perfekt åsså blir det bara pannkaka av alltihopa:(



Blir fint med en sprackans ny stekpanna iaf:)

Jag kanske ska kasta ut min också så jag me blir tvungen att köpa en ny:)

2009-12-19 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0