Fredag

Äntligen Fredag, som så många har längtat efter. För de var avslut med Carema på Marite. Totalt 180 st.

Vi hade jätte roligt, fast jag var nyckter. :)

Min dag började med att Andresas hämtade upp mig på Rödön. För att åka in på jobbet. Jag jobbade till 7-12.

Åt lite lätt lunch. Runt kl 13.00 så gick jag in till stan. Härligt :) Där jag köpte lite saker inför kvällen.

Jag och Jeanette gick på Wedemarks å tog en fika. :) (De var välbehövligt om man tänkte på att middagen serverades kl 19.45.)

Sen vart det stressigt att hinna att göra sig i ordning inför kvällen. Så jag tog bussen till frösön.

Hem till Jonas och Beatrice, där jag lånade duschen. Och lite smink. ( Hoppas att de gick bra Bea?)

Helt plötsligt vart klockan 17.00 då skulle vi vara på bishops. Så de var bara att börja sminka sig lite kvickt. Men efter många om och men så var jag klar. (Jippi, tänkte väl dom som väntade.) 

Vid klockan 18.00 så skulle man vara på Marite. På en välkoms drink. 

Till varmrätt så åt jag Fisk, tror att de var röding. Var gott men fisken kunde ha varit lite mer kryddad. 

Annars så var kvällen helt underbar... 



 



Kommentarer
Postat av: Bea

Vad roligt att ni hade det bra=). Självklart gick det bra att du lånade smink! Vi måste ses snart!!

2009-09-20 @ 10:47:28
URL: http://beabjorch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0