Måndag

Här sitter jag ute i urskogen och hör hur det blåser. De känns som att blåsten ska ta med sig taket, så hårt blåser det.
Snart ska jag åka och hämta Malin ( Min lilla syster). Hon ska sova över hos mig i natt :)

Då har man någon att prata med iaf. Vi hade jätte trevligt. Vi for på ljuspart hos Louise :)

De var ju så mycket fint där så, men till slut så kunde jag äntligen bestämma mig. De vart nästan 1000 spänn.

Men men de är ju såna tider nu, så de spelar ingen roll. Jag Älskar ju att tända ljus.

Men som alla andra gånger man ska göra eller träffa någon så rinner tiden i väg. Så när vi kom hem så var strax efter 22. 

Så det var bara att lägga sig för att Malin ska upp å i väg till sklan. 

Men nu ska jag stöka undan lite här hemma, innan det bir avfärd till jobbet. Har inte varit dit på tre dagar, så de ska faktiskt bli skönt att få jobba lite. 

Så slipper man sitta ensam hemma när Tobias är och jobbar. 

Jag hoppas att min önskan går i lås i morgon. :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0