Onsdag 090923

Jag trodde inte att det var möjligt. Att jag kunde jobba natt, jag som var så rädd för att somna. Men visst var jag trött men, jag somnade inte.

Så jag är så stolt över mig själv. :)

Men när jag kom hem där vid 7.30 så åt jag en macka å drack ett glas oboy. Sen gick jag å la mig och sov i 4 timmer, sen kunde jag inte sova längre.

Så då var det bara att kliva upp. Och strax efter det så ringde Tobias å ville ha lite assistans, med lite pappers jobb här hemma.

Så det fixade jag åt älskilgen min... Pusss.

Sen vart jag nyfiken på hur det gick med bilen, så jag tog och ringde dit. Jag fick en chock när han sa att den var klar.

Så det var bara att fara dit å hämta bilen. Så nu kanske man kan känna sig som en människa igen. :)

Så mycket som jag har skanat den.. Nu slipper jag besvära alla andra som har lidit pga av mig.

Men nu är jag mer än trött, efter dagens stök hit å dit.

Så nu blir det sängen för mig. God natt. (Iaf en stund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0