Borta bra men hemma bäst

Då var man hemma igen, efter en skön och härlig tid uppe i Valsjöbyn. Längtar redan tills nästa år. Vi har verkligen haft tur med vädret, sol mest hela tiden. :)

Vi kom hem gjorde middag, som i dag blev Köttfärssås och Spagetti. Har tvättat en maskin med en massa kläder, blir en till i morgon innan jobbet. Har tagit en dusch, så skööönt.

Tobias har fått lite fotspa av mig nu i kväll. Han har fått pröva foot scruben och foot lotion ifrån Party lite. Han vart jätte nöjd över sina fötter. ( Den luktar så gott) De är nått som kag verkligen tycker att ni borde prova.

Det var lite kort men nu orkar jag inte skriva mera. De kommer en ny dag i morgon. Då ska jag jobba 12-21.30 efter att ha haft semester i 6 dagar.

Jag hoppas sååå mycket att de ringer i från 210 medicin och frågar om jag kan jobba.

GOD NATT, SOV SÖTT ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack =) ja det kan nog bli ett litet äventyr =)

2010-04-09 @ 19:56:32
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0