En kväll på 210

I Onsdags kväll så jobbade jag på 210 Nefro, de var verkligen nyttigt att vara där. Man lär sig alltid något nytt. Önskar att jag kunde jobba mera där.
Jag skrev upp mig att jag kunde jobba där helgen efter Påsk. Hoppas bara på att dom ringer.
Har aldrig åkt så mycket hiss som den kvällen. Men de var ändå roligt. Fick ju se så mycket på alla andra avd.

Jag skulle vilja läsa till sjuksköterska, men det som tar emot är att man måste ta studielån och läsa i tre år.
Å vad finns det för säkerhet att man får jobb efter men läst det. 

Önskar oxå på ett sätt att jag hade en tjänst där, men vill ju ändå jobba på hemtjänsten. 

Nä nu ska jag packa skoterboxen. Gald påsk :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0