En lyckad dag

Idag kom Pappa och Malin på besök. Vi firade våra födelsedagIdag kom Pappa och Malin på besök. Vi firade våra födelsedagar, då jag hade gjort hemma gjord tårta med Hallon och blåbär. Det vart jätte god. (Gjorde den i går så att den i går, så att den fick stå och dra).

Bjöd även dom på middag som bestod av Hasselbaks Potatis, Kotletter, Tre pepparsås och en härlig grönsallad.

De var så härligt att få umgås. Vi spelade kort och skrattade och hade roligt. Känndes som när man var liten och bodde hemma. Hahha...

Jag fick Pengar av Pappa. Tack så jätte mycket. Du är den Absolut bästa Pappa man kan ha. Du ställer alltid upp för en...

På Torsdag ska jag klippa mig, ska bli så skönt att bli av med lite hår. Ska testa att gå på Amaizing Hair. Någon som har varit där?
Blir så långt att åka till Stugun hela tiden.

I Morgon ska Tobias åka upp till Valsjöbyn och fixa med skotern, så att den är bra tills Påsk. :)
Jag ska åka och hälsa på Mari och åka på ett party Lite möte. Å bara ta det lugnt.

Nu ska jag ta och dricka varmt te. Börjar få ont i halsen inte alls bra.


Kommentarer
Postat av: Maria

Dildo partyt var super kul och det gick åt mycket pengar hehe =)

2010-02-27 @ 23:40:49
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Ylva

Ja de var inte billigt direkt.

Jag skulle ha köpt en sak men pengarna räckte inte till. Hahahah.

2010-02-28 @ 10:43:52
URL: http://lillylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0