Gjort helg

Nu är jag ledig i tre hela dagar. Ska bli så skönt, för i morse så var jag helt veck. Vakande inte förrens klockan var tio.

Klev upp och åt lite frukost, som bestod av två mackor med rökt skinka på och ett glas Oboy.

Men när jag kom upp så var det så kallt inne och på golven. Så jag tog en varm dusch för att få upp värmen.

Nu sitter jag här framför datan, men ska snart bege mig in till stan för att träffa Lisa och ge hennes ljus. Ska bli så roligt att träffa henne igen. Kanske tar en fika på Thörnes. Där är det ju riktigt dyrt, men de är inte så ofta jag träffar henne.

Här blir det en lugn helg. Jag ska bara vila känner mig inte alls på topp.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0