Jag gjort helg.

Ja, de är helt otroligt men det är sant jag har gjort helg. Så nu är man ledig i hela tre dagar.

De ska bli så skönt. Jag ska bara ta de lugnt. Å bara mysa med Tobias, när det är så kallt ute.

Å i dag så fyller mitt hjärta år. Älskar dig!!!

Så i dag har vi ätit smörgåstårta och druckit kaffe. Mumms men inte alls nyttigt.

Jag hoppas på att de inte ska bli så kallt i morgon så man kan be ge sig ut på en promenad.

Å nu har jag bestämt mig att jag tänker köpa ett träningskort på Friskis & Svettis, så man har någon att träna med. Hahah.

Men jag skulle ändå vilja gå och simma (vattengympa) några gånger i veckan om man skulle hinna det.
De tror jag tar bra. Så de ska jag kolla upp vad det kostar och försöka lura med mig någon.

Nu ska jag fortsätta mysa med ja ni vet.

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0