Har en underbar semester

I dag har jag jobbat en sväng på 210, medicin. De gick bättre än förväntan. Så nu sitter det snart i ryggmärgen, hahahah. Jobbade även ett kvällspass där igår. Men att de ska vara så varmt.
När jag hade slutat idag så åkte jag hem och tog mig en snabb dusch. Sen åkte jag och Tobias till hans moster Eva och hälsade på. Dom bor jättefint.
Hon bjöd på kaffe och bullar. :) Jätte gott. 

Nu i kväll så har jag diskat undan och dammsugt lite och torkat golven i köket. 

Så nu när älskligen kommer in så ska han få en varm kopp te och färskt bröd. ( Han är förnuvarande ute och krattar matjord, på gården) 

Å så har min mage börjat krångla igen, inte alls kul. Så nu måste jag verkligen sluta med kaffe, coca cola och bara äta de som är bra för magen. Å komma ihåg att ta mina Omeprazol. För så ont som jag har haft idag, vill eller tänker jag inte uppleva igen. Trodde ett tag att ja skulle gå åt. 
Tror även att jag måste ringa till doktorn, för man ska inte behöva gå på tabletter restan av livet. ALDRIG

Nu kom han in.  


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh har du IBS du med? Det har jag, fick diagnosen för ca 4 år sedan, nu är det skapligt men får endå jobbiga skov ibland då jag nästan får bo på toa. Inte kul!! Och så fort man ska bort eller ut måste man tänka vart det kan finnas en toa ifa man blir dålig =(

2010-07-10 @ 10:40:21
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jag tror jag har magkatarr eller typ början till ett magsår. För jag har det väldigt ofta. Å det beror ju oxå på vad jag äter. Men kaffe som jag älskar, de känns ju. Å andra starka saker.



2010-07-17 @ 19:08:47
URL: http://lillylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0