I morgon har jag haft mina 4 veckors semester

Japp så sant så sant, I morgon är min första semester över. Jag börjar med en kväll i morgon. Man får hoppas att det går bra, de har ju förändrats en hel del där. Har jag hört.
De känns som när man skulle börja skolan i kroppen, de där pirret. :) Som att man är ny på jobbet.
De ska faktiskt bli skönt oxå på ett sätt att komma tillbaka, man han nått att göra om dagarna.
4 veckor har ju gått så fort, undrar vart alla dom veckorna har tagit vägen.?
Men jag har haft en sån underbar och skön semester. De var lite tungt i början, utan Älskligen. 
Men nästa är ska jag planera min semester å kanske inte ta allt på en gång. Utan att man kanske bara tar 2-3 veckor.  

Idag har vi mest tagit de lugnt, vi har varit ut en sväng. Till Lunch idag så vart det Pytt i panna, stekt ägg och rödbetor.
Undra om vi kommer att äta någe mera i kväll?

Å just nu sitter jag och vilar, då jag håller på med att göra ett myggnät till vårat sovrum. Så man kan ha fönstret öppet om natten. De är ju så grymt varmt, men inge roligt att ha alla mygg i sängen.

Å tänka sig att det snart är höst, jag kan inte fatta vart tiden tar vägen. Börjar man bli gammal eller?

Ja, om man ska ta och fortsätta med myggnätet, så de blir klart någon gång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0