Är nöjd med mitt liv.

I dag har det varit en bra dag på jobbet, fast jag har varit förkyld. Det har varit svårt att andas, när man är så täppt i näsan. Men nu känns det som att det går åt rätt håll.
Tur det för i morgon blir det bowling och god mat med jobb kollegorna :) De ser jag verkligen fram emot.
Först tänkte jag dricka men ångrade mig i sista stund. Tror inte att det är någon hitt att dricka och gå ut om man börjar 06.45 dagen efter.
Men de kommer att bli roligt iaf. Har bowlat en gång förut, som jag mins iaf. Å de var jätteroligt

Så imorgon bär det av att hämta Andreas strax efter kl 06.00, för att sen åka till jobbet.
Så de innebär att jag måste kliva upp extra tidigt i morgon. Men de kan jag göra med ett glatt humör med tankte på att jag då bara har två dagar kvar innan min semester. :)

Idag var jag till Krokom och beställde lite öl, som vi ska ha i sommar. Men speciellt till midsommar.

Innan jag for till Krokom, så var jag upp på Lillänge där jag köpte en mobilladdare. Som Älskligen kan ha i bilen/lastbilen.
När jag kom hem så gjorde jag ett litet gulligt paket av det. Och skrev ett rim till det. Där jag skrev så här:

När du ut med bilen far
och ditt batteri slut tar
Tar då fram denna från
mig så jag alltid kan få tag på dig!!!

Visst var det sött? Så säg.

Nä nu ska jag invänta på att han snart kommer hem, så vi kan fika lite. Börjar bli hungrig.

Jag hoppas att ni oxå får en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: frida

va gulligt rim du kom på gumman :D blev gubben glad?

2010-06-16 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0