Glad Midsommar



Vi åkte upp till svärfar i Valsjöbyn i går kväll, när Tobias hade kommit hem ifrån jobbet. Där vi (Jag och Tobias) firar Midsommar, med Krister (Svärfar) hans bror Pelle och hans fru Eva.
Riktigt mysigt är det. De är så lungt och skönt här uppe. Skönt att få komma ifrån lite grann.

Lunchen bestod av Sillar med olika smaker, nypoatis och mycket annat gott. Som Eva och Pelle hade ordnat. ÖL och snappsar, fanns det så klart. :)
Så skönt att ha semetser.

Å Middagen står Jag och Tobias för. Då det blir Potatisgratäng (egen gjord), Baconlindad oxfile, sås gjord på Phiadelphia ost som serveras med en kall öl och en god grönsallad.
Till efterätt blir det Jordgubbar och grädde, kaffe om man vill. :)

De ser jag fram emot att fåäta.

Innan dess så ska jag ha hunnit, tittat på fotbollen som de kommer att ha här ner vid skolan, duschat och gjort klart allt för middagen. 
Med hjälp av sambon så kommer det att bli värdens bästa kväll.
 
Älskar dig av hela mitt hjärta fast vi bråkar ibland. Du vet vad jag vill, å jag väntar fortfarnade på att du ska fråga. 

Nä om man skulle ta å vara lite social nu innan allt drar igång. 


Önskar er alla en
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0