Nyss hemkommen ifrån stan.

Jag for in till stan idag, för att byta våran skohylla som jag köpte i Lördags. Insåg att jag hade köpt fel skohylla, när jag kom hem och när det var försent att byta den. Men nu är det gjort.
Så ikväll ska Tobias få sätta ihop den. De är verkligen deras jobb.
For en sväng till ÖB, när jag ändå var i faggorna. Hittade lite smått och gott till hemmet.

Sen for jag in till stan för att träffa Helena, träffade även Emma. Så vi gick och tog oss en fika på Pause. Där vi satt ute i solen.
De var riktigt skönt.

Å nu är jag hemma igen. Så nu ska jag göra lite nytta medans killarna är ute och krattar matjord.

Hoppas att det fortsätter att vara fint väder, för jag skulle vilja grilla idag.

Nu ska jag få nån ordning i det som heter Party Lite. Rensa upp så att det står i katonger, så slipper Tobias bli så galen varje gång han ser det.

Ha en fortsatt bra Måndag.... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0