En perfekt dag.

Dagen har varit så bra, låg och drog oss ett bra tag. Klev upp och gjorde oss i ordning för att åka till Fresks, där vi köpte nya skenor till duschdörrarna. (Träffade Sara) Sen for vi upp till Lillänge där vi besökte Sport affären och var även in på Systemet.  

Tog en fika på Tages, men himmel vad folk det var. Sen gick reasan hemmet. Där disken stod och väntade. 
 
Fixade på lite här hemma oxå. Baka bla. en morotskaka, som jag senare under kvällen bjöd Frida på.

Vi hade det så mysigt här tillsammans alla tre ( Jag, Tobias och Frida) under Earth hour med ljust tända. Och en varm kopp te.

I morgon ska vi komma ihåg att ställa fram klockan, skönt att man är ledig.

Hoppas att morgon dagen blir lika bra.

Nu ska jag invänta att Tobias blir klar i duschen så jag får till att göra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0