Friiiii

Ja äntligen är jag Fri från jobbet i hela sex dagar, om allt går som man har tänkt sig. Semestern är iaf beviljad å de är jag glad för. :)

Har längtat som ett barn tills den här tiden skulle komma. Att få åka upp till Skogs och få åka lite skoter och bara vara. Äta god mat och vara med underbara människor.

Å få ha en underbra tid med Älskligen oxå. Han är mitt allt.

Just nu ligger han här i soffan med täcket över sig. Han mår inte så bra. Hoppas han kurrerar sig snabbt. Men de går ju magsjuka överallt vad jag vet. De ska vi inte ha här. 

Jaha undra vard jag ska hitta på i kväll då, om han ligger däckad. Tänkte se ett program vid 21.00 å sen tror jag att det blir sängen. Efter en dags hårt arbete. Hahha. man kan ju tro att man redan har blivit pansionär. 

Känner mig inte heller helt i form om jag ska vara ärlig, men ingen magsjuka men har som ont i kroppen och allment trött. Är det årstiden eller vad är det för nått.

Ha en trevlig kväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0