Längtar tills mitten av veckan.

Har nu snart varit ledig i två dagar, de har varit så skönt. Önskar att helgen var längre. Men man ska ju vara glad att man får vara ledig.

I Fredags så var jag och kollade på en bil. Den var helt perfek till mig. Den ska jag bara ha.

Längtar till jag ska köpa den.

I morgon ska jag jobba ett dag pass på 210. De ska faktiskt bli roligt, att dom vill ha mig där.

Å snart har man semester oxå, nu är det bara 5 veckor kvar. Min allra första semester Jippi :)
Jag tror att jag ska åka ner till Göteborg och hälsa på en kompis och gå på lisseberg:) 

Jag vill de men de känns så svårt att åka ifrån min allra käraste Sambo. Tänk om jag skulle vara borta i 1 vecka. 
Ska se om jag hittar billiga biljetter annars få det nog vara. 

Ska försöka få till det inom kort. 

Nä nu ska vi åka å handla lite till middagen. Som idag blir något med kotletter. Även åka och lämna tillbaka filmen vi såg igår. ( Då jag somnade mitt i allt ihop)



Ha en fortsatt bra helg  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0