1/8 2011

Ja tänk att det redan är den 1/8 idag, vart tar tiden vägen? Men jag har haft det så underbart med underbara vänner å god mat.
Så nu är det bara drygt en vecka kvar innan man börjar jobba igen. Men de känns skönt det oxå om jag ska vara ärlig.
Jag som tänkte hur ska jag hinna allt på bara tre veckor, men för mig så har det räckt bra än så länge.
Den är ju inte slut än.

Jag längtar så tills på Onsdag då min underbara man kommer hem. Ska bli så skönt att få vara tillsammans en del innan det återgår till jobb.
Jobbet är ju nödvändigt men skönt å bara få va oxå. :)

I går åkte jag hem i från min Pappa å Mamma, de var tänkt att jag skulle stanna kvar hos mamma tills idag. Men så vart det inte. Utan jag ville hem så jag åkte hem.

De är så skönt att bara få åka bort ett tag. Jag måste försöka åka dit lite oftare men de är ju så svårt när man jobbar nästan jämt. Tur det finns telefon. :)

Den här sommaren har jag varit med en alldeles speciell person nästan varje dag. Hon är alltid så snäll å  så omtänksam. Hon fick mig att tycka om Fanta i stället för Coca-cola. Bara det ska hon ha en guldmedalj för :)
Är glad att jag har dig som vän. Mikan 

Just nu sitter jag här med en kaffe som jag köpte på mcdonalds (som är uppdrucken för länge sen)

Efter jag hade lagat middag i dag så åkte jag upp på Dressmann där köpte ett par byxor åt Älskligen och ett par till Pappsen. När det är bra pris så har man ju inge val. Å jag som älskar att handla där. Skulle lätt kunna handla där varje dag. Det är nått speciellt med att handla kalsonger. Inte vet jag vad det är men nått underbart är det ju iaf.

I morgon ska jag och en gammal goding på 80 ut till Rödön å fika å köpa lite jordgubbar med oss hem. :)

Nä om man ska ta sig en kopp te och kolla lite mera här. Å fortsätta med boken innan det är dax för sängen.



Kommentarer
Postat av: Mikan

Tack för de orden, sötylva! Har ju tokskoj med dig:) o mer ska det bli! Kram

2011-08-04 @ 01:15:29
URL: http://intothelight.blogg.se/
Postat av: Mika

goa söta vännen! Vad glad jag blev av det du skrev förrut! Du är en fantastisk vän på alla sätt och vis, det hoppas jag du vet! Puss och kram :)

2011-08-16 @ 21:47:59
URL: http://intothelight.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja de har jätte snygga jackor. Nä just nu är det väl inte så jätte bra, hur är det själv?

2011-09-13 @ 14:19:28
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0