Nyår hos pappa

Idag är det dagen innan nyårsafton. Jag och Malin åker till Pappa för att fira det nya året. Annars så brukar vi fira det med mamma och alla djuren, men i år så blir det inga djur och ingen mamma då hon är kvar i Umeå. Vi är många som tänker på dig. Vi hjälper dig att kämpa. 
Men det är mysigt att vara hemma hos pappa också. Med mycket mat och god dricka. Det tog ett bra tag innan vi äntligen kom iväg till pappa i dag. Sprang på stan för att fixa en hel del saker, handla och in på banken för att sätta in pengar. När jag väl kommer fram så säger hon i kassan att de tar inte emot några kontaner här. Nähe, då var det bara att fara till nästa ställe. Att man inte fick veta det lite innan än att stå i en kö typ i ca 25 min. Jag trodde att banken var till för att sätta in pengar. Men tydligen inte alla. Men när vi väl kom fram till pappa så fick jag en kall öl och maten var färdig. Bara till och äta.
Skönt att få krypa ner under täcket snart, när man vet att det är jätte kallt ute. Och att man inte behöver upp så tidigt. Så i morgon ska jag ta sovmorgon de kan jag lova er. 
Just nu så är det -15 Burr.
Jag har även bestämt mig för att läsa upp matten. Har idag skickat en ansökan om mitt intresse. Hoppas att man kan komma igång snart. Skulle helst vilja få det gjort innan min födelsedag. Vad tro ni om det.? Kan man klara det på så kort tid.

Inget har förändrats med våran mamma. Utan att hennes värden ska gå ner och att hon ska bygga upp sitt immunförsvar så gott det går. Om allt går som det är tänkt så kan hon få komma hem 1 vecka innan nästa cellgiftsbehndling.

Kommentarer
Postat av: Bea

Fina Ylva. Jag tänker på dig!!

2012-01-03 @ 11:12:58
URL: http://beabjorch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0