Om mig och Tobias

Vad heter ni? Ylva och Tobias
Hur träffades ni? Vi träffades på Domus café, efter jag hade hittat honom i tidningen. Jag satt på jobbet (när jag jobbade i Stugun) och läste Öp:en eller om det var Lt:en de kommer jag inte ihåg. Det var någonting med just den annonsen som jag fastnade för. Å det är jag glad för i dag. Älskar verkligen dig.
Är ni förlovade?  Nej, men vi planerar.
Bor ni ihop? Ja de gör vi. Vi bor i hans hus :).
Har ni barn? Nej, vi väntar lite med det. Tills vi har mer ordning och reda på Torpet.
Har båda körkort? Ja helt underbart.
Isåfall, vem kör bäst? Jag så klart.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, de gör jag de var så underbart.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tobias
Vem är äldst? Tobias
Vilka stjärntecken är ni? Tobias är Stenbock och jag är Fisk.
Vem fyller först på året? Tobias
Vem är längst? Tobias
Vem sjunger bäst? Ingen,
Håller ni i handen på stan? Lite då och då.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej jag hade ingen aning om vem han var.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja, de kan man lugnt säga.
Har ni någon speciell låt? Inte vad jag kan komma på nu. Men de borde vara någon 80`tals låt eftersom båda gillar 80´talets låtar.
Har ni några "fri kort"? Nej de har vi inte
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, de har vi inte hunnit med ännu.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Det är så olika. Det kan vara allt i från att se en film till att åka å hälsa på vänner. Äter gott och bara myser.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja oftast om jag inte är på piss humör. För då får jag ingen.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, jag bodde i Stugun.
Blir du lätt svartsjuk? Till en början. Men nu behärskar jag mig mera.
Brukar ni bråka? Ja, de kan hända. Men då är det oftast om små saker.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Båda delarna, men vi ringer mest.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Älskar allt på den mannen. :)
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja de gör vi nog båda två iaf Tobias. Hahaha, de är alltid lika roligt.




Kommentarer
Postat av: Maria

jag beställde biljetterna här: http://www.creativexperiences.com/shop/storseanser-demonstrations/ostersund-3-mars-2011/

De kostar 190 kr styck, så det var inte så dyrt. Jo lite synd kanske, men det ska bli skönt att komma in till stan igen, lättare att hitta på saker med folk. Jo, jag har lite svårt att hitta på saker med folk jag inte känner, men vi kanske kan ses med lousie någon gång så kanske det går lättare?

2011-01-17 @ 23:03:38
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0