En regning dag på semestern.

Men vad gör det, inget. Jag tycker att det är lite mysigt att det regnar oxå. Men bara det inte gör det när det är stråket. För då vill man ju ha sol så man kan ha klänning på sig. Så man få känna att det är sommar och semester.
Om ett tag ska jag träffa Mikaela (Mikan) Jag ska fönster shoppa medans hon handlar. :)

Jag köpte föresten ett par skor i går för hela 99:- skulle ha kostat 345:- de tycker jag var ett bra kap.

I går så döptes lille Hedvig Tobias kusins barn, så igår var vi på dop. De var så jätte mysigt å fint.
Tänk när man själv sitter där och ska få sitt barn döpt. Vilken härlig tid och känslan är nog svårt att fatta.

Å på Onsdag så kommer min Pappa och min Mellersta syster Malin in och ska hälsa på. Vi ska åka båten Thomée.
De ska bli rolig att få träffa dom.

Å så hoppas jag att jag hinner åka och hälsa på dem typ i slutet av nästa vecka kanske. Nu när man ändå har semester, så ska man ta allt man kan få. :) 

Nä om man ska ta å göra sig i ordning innan det ska bli en dejt med Mikan. Hahahhaah

Önskar att ni får en lika bra dag som jag har. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0