Är det för mycket begärt med en Kram?

Äntligen fått lite tid för att hinna blogga lite. Min tid har varit tuff ett bra tag. Har inte mått bra alls. Jag hoppas att det vänder nu.
De känns som att jag inte räcker till längre. Allt jag gör är fel och ingenting dugger. Jag vill inte att alla ska tycka att jag är i vägen. Vad gör jag för fel?

De enda jag vill är att vara Älskad. Men de är tyligen svårt.

Tycker inte om när man verkligen gör sitt bästa, men ändå blir kallad idiot och att man är helt jävla puckad. De gör så ont i hela mitt hjärta. 

Den här veckan har inte alls varit bra. Mår bara dåligt. Men försöker vara glad, men de är inte så lätt. Å de är inte alls menningen att mina kollegor ska få ta en massa skit ifråm mig. Jag hoppas att de kan förlåta mig någon gång. 

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, för de som jag inte har behandlat bra. Förlåt. 

Hur man än vrider och vänder så har man alltid rumpan bak. 

Allt de här måste få ett slut annars kommer jag inte att orka, så mycket mera. :( 

Hädan efter kommer jag att hålla mina känslor för mig själv. För säger man nått så får man bara skit för det sen. 

Om man inte är nöjd så fattar jag inte varför man är kvar. 

En kram är de för mycket begärt??? 
 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va synd att du inte mår någe bra, ja hoppas allt blir lättare och känns bättre snarast!

KRAM på dig

2011-03-08 @ 17:17:22
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, Vi bor på 65 kvm och efter en hel del renoveringar som ska göras kommer hyran ligga på nästan 6000, vet inte exakt summa ännu, nu ligger den 5200. Inte super billigt, men den ligger väldigt centralt =) så då får man väl betala lite mera.

2011-03-17 @ 20:29:04
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Nenna

Jag hoppas de vänder för dig gumman! För du är inte puckad eller dum...

2011-03-19 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0