En lugn dag

Ja idag har jag inte alls gjort mycket. Vaknade ganska sent, å kände mig inte pepp till någonting. Men till slut åkte in till stan och fixade ett ärende. Efter det så åkte jag till Krokom där jag hälsade på Andreas och Oliver. Var där ända till klockan var 18. 

Sen for jag och handlade, så jag kunde åka hem å göra en kyckling gryta med ris. Tror att den gick hem. Men vart tvungen att krydda på den lite mera så nu lär den väl vara  oätlig i morgon. Men men, de stod ju att den skulle vara stark. 

Då kanske man håller sig frisk iaf. 

Jaha undra var man ska göra resten av kvällen då, mer än att ta sig en dusch. De känns som man inte har duschat på flera veckor. Men de har jag, de kan jag lova. 

Ibland kan man verkligen bli jätte irriterad på vissa killar. Inte min älskling räknat nu då. Har en kill kompis som idag vissade sig vara ett jävla pucko. De är som jag säger en del killar/män är ett släkte för sig. Å de är verkligen sant. Usch.......
En stor diss i från mig och mitt hjärta. 

De får står inte att de gör en illa. Nä utan de struntar de i. Helt fullständigt. De kan helt enkelt dra åt helvete. En redig kvinna reder sig själv. 

Nä nu ska jag inte vara så himla nere men de känns iaf. Men man ska inte ta åt sig av all skit heller. Å de gör jag inte. 

I morgon ska jag träffa Johanna och hennes barn. De var så länge sedan så de ska bli kul. Å på kvällen ska jag jobba. Å på Onsdag har jag äntligen min efterlängtade semester. 

Å få se min underbara Älskligen komma hem :) som jag har längtat.

Nu kallar duschen på mig. Ha en bra kväll å natta.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0