Varit på Dollar store med Frida :)

I dag var jag och min kompis Frida på Dollar store i Strömsund. Hittade mycket bra saker där :) sen for vi in till Team sportia där jag köpte mig ett par vita tummhansdskar. Som ska användas till skoter åkningen till veckan. Måste även fixa mig ett bra underställ.

Är det någon som vet vart jag hittar ett bra sådant? Så man håller sig var uppe i ur skogen. Hahahah.

Vi åt en pizza, den var riktigt god måste jag säga.

Åkte tillbaka till Staden då det inte vart mera gjort i Strömsund. Vi skulle ju ha gått ut senare på kvällen men så vart det då inte. 

Så vi beslutade oss för att gå på bio. Vi såg I am number four. Den var jätte bra om man frågar mig. Den måste ni gå och se.
Sen vill jag höra era åsikter om den.

Så här är vad min dag har sett ut.

I morgon ska jag bara ta de lungt kanske till och med ska ha en vilo dag. Där man bara tar hand om sig säljv. De behöver man ju ibland.

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Är riktigt trött nu efter en mycket bra dag med Frida. Tack



Kommentarer
Postat av: Nenna

Jag köpte mitt underställ på kläddax.. Annars har triconor bra underställ...

Kramiz Gummiz

2011-03-26 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0