Många måsten denna dag.

Har nyss lagat matlådor i massor, så man kanske slipper tänka på de i fortsättningen. Hahha tänk om det vore så. Men ett tag iaf. Det blev fläskpannkaka, pasta å skinksås och köttfärssås med pasta.

Idag har jag även varit till krokom en sväng där jag hämtade en väska som ska användas på söndag då jag ska ha en ljusvisning. 

Här borde det städas oxå men det får bli en annan dag. Man kan inte hinna allt på en dag. Nu känner jag att tröttheten, fast jag som sov till 10.15 idag.

Pratade nyss med Älskilgen, saknar han så. tur han kommer hem snart. I går var vi och åt med jobbet på Sir Winston. De här åt jag,
  • Förrätt: Löjrom
  • Varmrätten: Oxfilespett
  • Efterrätt: Creme brule
De var jätte gott, de kan jag rekommendera till andra. Ni måste testa det.

Nu tänkte jag ta mig en titt på Lyxfällan som jag missade då vi var ut och åt mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0