Helg & jag är ledig i tre dagar.

Jag tog och styrde bilen till min pappa i Bispgården, då jag är ledig i tre dagar. Det var länge sedan jag var å hälsade på min goa pappa. Han är den bästa pappan man kan ha.
Så jag for och hämtade Malin (Syrran) och hunden Jackie och hennes lilla valp Doris 6 veckor gammal. Som jag för övrigt vill kalla Dora ifrån ett barnprogram. Vi får se vart det blir.
I morgon kommer våran mamma hem ifrån Umeå, så då ska vi åka dit å vara med henne. Innan jag måste åka hem igen på söndag för att kunna jobba på måndagen. Tänkte att jag skulle hinna fixa någon middag tills mamma kommer hem. Så hon bara kan komma hem och vila. Undra vad det ska bli för gott.

Snart är det bara en vecka kvar tills det är påsk, då vi ska åka upp till Valsjöbyn. Jag längtar som bara den. Jag behöver vila och komma bort från jobbet ett tag. Jag tänker bara njuta av allt. Har redan hunnit fixa lite inför resan. Har även tänkt att göra en chokladtårta som jag ska dekorara med små påsk ägg.
Har varit och provat en overall som jag/vi ska köpa som är bra att ha när man är ute i naturen.
Det kommer nog att innebära att jag kommer få mindre ledigt i sommar men så får det bli. Det här är som ett måste för mig.

Nu blir det tv och lite paus för i mrogon ska jag städa bilen invändigt iaf. Det borde även göras nått åt utsidan.

Hoppas att ni får en underbar helg som jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar du bara din pappa eller?

2012-04-09 @ 18:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0