Julskyltning 1:advent

I dag gick jag och Bea på Julskyltningen. Jag har svårt att fatta att det snart är jul. De är ju knappt ingen snö.
Jag vann en Pommac och Bea vann en Pommac och en Paradis. Hon ska alltid vara värst. Hahaha.

Åkte hem för att äta lite mat. I dag blev det Spagetti och Köttfärssås. Mmmm.

Efter middgagen så vilade jag 1 timme på soffan, jag var så trött. Hade tänkt att göra Lussebullar i dag men de får vänta tills i morgon.

Så vi tog å gjorde lite advents fint i stället. (I morgon åker min älskling till Umeå, på jobb). De är ju bra att han har ett jobb så vi får in lite mer pengar. Men vad tomt de kommer att bli här hemma, utan han.

Jag tror att min lilla syster får komma hit och sova över nått, så jag slipper vara ensam.

Nu har älskligen min varit och köpt Glögg. Så nu blir det glögg och pepparkaka. Mmmmm.

Sitter nu och kollar på damernas slalom 2:a åket, just nu så går det jätte bra för Svenskarna. Anja Etta och Maria två för, för alla sportintresserade. 

Å snart ska jag söka en tjänst för första gången i mitt liv. Jag hoppas verkligen att jag jag får en. De skulle vara en jätte fin julklapp.  

Nä nu går de inge bra för våra svenska tjejer längre. Men men.

Nu ska jag mysa med Älskligen innan han åker. Han är ju mitt allt... Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0