090906 En dag jag inte skulle ha klivit upp.

Fy fan vilken dag det har varit i dag. De började med att jag skulle åka in till Domus å ta ett kort. Som dom på jobbet skulle ha så att man får sin nya namnbricka. 

Men då var det stäng naturligt vis, så då var dte bara att åka hem igen. Men då tänkte jag att det hinner hag innan jag börjar klockan 16.00.

Så när jag kom hem så började jag med att göra i ordning köttförslimpa, som vi skulle äta innan jag skulle i väg å jobba. Medans limpan stod i ugenen så pratade jag lite med Jenny som var sugen på att komma å äta middag hos oss, så hon kom.

När maten nästan var klar så Ringde mobilen å då var det jobbet, som undrade vart jag höll hus. Då började jag JU 14.00. Fan i helvete jag måste på jobbet, jag började tydligen 14.00
De var ju bara att åka då, de känndes inte alls roligt å lämna Jenny som jag hade bjudit hem på middag.

Så när jag väl kom till jobbet så visade det sig att jag kunde ha börjat kl 15.00. Då vart jag så jävla sur på mina kollegor, som kunde ha kollat på schemat å sagt vad jag skulle börja med. Å sagt du behöver inte stressa. Men fan heller. Jag fick stressa som ett svin.

Å inte nog med det så visar det sig att jag hade fått punktering på ett däck, Jaha de också ja. Nått mer.

Å vem skulle byta de??? Jo jag fick fråga Johan som var så snäll å hjälpte mig. Tacka ännu en gång. Utan han hade jag inte kommit hem.
För Tobias bilen är ju sönder nu igen.

Men nu är jag verkligen hemma å gladast är nog jag :)  Så nu hoppas jag bara att däcket håller medans jag kör Tobias till jobbet i morgon.

Fan att allt ska gå sönder när man inte har pengar....

Hoppas att jag har bättre lycka i morgon....

Kommentarer
Postat av: Nenna

Men gumman... Vi ska ju äta på fredag=)

2009-09-07 @ 10:02:49
URL: http://nenna.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0