En så härlig dag

Ja idag har min dag varit helt perfekt. Inte stressat någonting, bara tagit de lilla lugna. Har så himla bra kollegor som alltid ställer upp för en. Tackar.

Tobias bytte till Sommardäck på Golfen idag, vart så nöjd när han kom och visade upp min pärla på jobbet.

Nu har Tobias åkt för att jobba. Han ska följa med en kille som ska köra en timmerbil till Oslo i kväll/natt. Då får vi se om det är Tobias som ska köra det i fortsättningen.
Saknar honom så mycket när han inte är hemma. Vill ju att han ska sova med mig. Tur att man har ett varmt täcke. 

I morgon efter jobbet så åker jag till Bispården, för att hälsa på pappa. Innan jag ska på Fackets grunder som ska hållas där. De ser jag verkligen fram emot. 

Man kan behöva komma ifrån jobbets väggar ett tag. 

Nä nu ska jag diska undan och sen packa lite. Kan lova att de bli en tidig kväll för min del. 

God natt alla som läser min blogg. :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0