11 April, Ylva

Japp, idag är det Ylva som har namnsdag. :) Så idag har jag gjort en Rulltårta med Jordgubbssylt i. Som Frida fick smaka på när hon kom och hälsa de på.
Duktig som man är så vart den ju helt perfekt. :)

I går så åkte jag och Tobias och hälsade på Linda. Jag satt kvar då jag vart bjuden på drinkar. Tobias tröttnade nog på oss tjejer lite grann så han for till sin bror under tiden. Hade så roligt, de måste vi göra om snart igen. 

Så idag sov man till 10.30 behövligt kan jag lova. Har inte kännt mig närvarnde på riktigt länge, känns som man har gått på droger eller nått.  Men nu känns det som att jag är på väg tillbaka, men skulle behöva var ledig ett tag till. Men i morgon är det dax för jobb igen.

Längtar till på Onsdag då jag ska åka på Fackets grunder som ska hållas i Bispården. Så jag åker till Pappa efter jobbet på Tisdag.

Ska bli roligt att få lära sig lite mera om saker och ting.

Nyss så var bea hit och skulle låna bilen för att övningsköra. Så nu får man se om man tar sig till jobbet eller om man måste gå. Hahahaha.

I morgon medans jag är på jobbet så ska Tobais byta däck på min bil. Någonting ska de vara bra till iaf.

Nä nu ska vi bädda nytt i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0