Jag hatar det så in i norden mycket.

Ja fy vad jag hatar det. Att diska alltså. Brukar kunna bli en hög av disk. Då ingen av oss vill diska.
Längtar verkigen tills vi har fått till köket. Då det kommer att finns diskmaskin, då kommer jag aldrig mer att diska förhand.

Nu är det gjort för i dag. Skönt.

Snart är det Melodifestivalen del två. Ska bli så skönt att bara få vara hemma i kväll.


 Imorgon är det ju Alla       dag.


Så imorgon får Tobias en överraskning, de är ett Kuvert.Med ett jätte fint kort som det står Jag Älskar dig på och i så har jag lagt en trisslott, som jag hoppas att det är en miljon på. :)

Man ska inte ha för stora förväntningar på att han ger mig nått. Men jag är så tacksam för att han finns hos mig. Han ger mig så otroligt mycket glädje.

Puss till mitt stora hjärta.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket!

2010-02-14 @ 12:33:05
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0