Ett nödvändigt ont.

Jag har varit ledig i tre dar, så i morgon börjar allvaret igen.

Då jag jobbar Mån-0ns, Ledig Tors, jobbar Fre-Mån. Jag gör då 54,5 timmar på 1 vecka. De känns tungt men då är man ledig flera dagar nån annan vecka.

Våran helg har mest bestått av vila och god mat. Städat och tvättat lite.
( Jag har tittat på skidor i alla de slag).

Ett nödvändigt ont:
I går när jag skulle iväg och handla så firade Ica 20 år. Så då bjöd dom på Bullar, Rulltårta och Kaffe. Så då vart jag bara tvungen att fika. Och inte nog med det så fick man en ckokladkaka, men som tur var så var den 72% kakao och med tranbär. Riktig god faktiskt.

Så när jag satt framför tv, så åt jag upp hela chokladkakan. Mycket beror nog på att jag när som helst ska det som man får 1 gång i månaden. 

Är så glad att jag fått varit hemma och myst med Tobias en hel helg. Du och jag, föralltid.

Undra vad man ska hitta på för middag i dag? Jag är sugen på nånting med Korv. 

När Tobais åker till Andreas så tänker jag bara softa i soffan. Hänga upp tvätten när den är klar.

Måste få vara själv en stund.

Nä nu ska jag pussa Hej då åt Älskligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0