En ledig fredag tillsammans med mitt allt.

De var så underbart i mosre när jag vaknade då vi båda låg i sängen. Då det var Fredag å allt. 

Vakande runt 10, då jag klev upp och gjorde iordning frukost och satte mig farmför tv, med en varm kopp te. 

Då hade Älskligen tänt upp i kaminen, så de var varmt inne iaf. 

Vid 13 tiden så for vi till stan för att handla lite. 

Så nu sitter jag här dricker en kopp kaffe (dagens fösrta). Medans mannen i huset stökar på med middagen. Som i dag blir Fiskpinnar, Potatis, sås och rivna morötter. Lite nyttiga iaf. 

På tal om mitt sockerberoende så går det sisådär. Blir så fruktansvärd coca-cola sugen. Å ännu värre om det finns hemma. 

Är det någon som har nått tips på hur man ska få bort det ( sockersuget) ?

Efter maten i dag så MÅSTE jag dammsuga. Älskligen får diska, nu när han är hemma. 


 


Kommentarer
Postat av: Maria

Det finns krom tabletter att köpa på affären och hälsokosten, de kan hjälpa, annars den hårda vägen att helt låta bli det under ett tag så blir det bättre, men det är inte lätt!!

2010-01-15 @ 18:35:52
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Postat av: Ylva

Ja de är ju som sagt inte lätt. Men jag har ju bestämt mig att gå ner i vikt, å de tänker jag upp fylla. Så min dröm kan gå o uppfyllelse.

Du är välkomen på mitt ljusparty den 27/1 KL 19.00

Kram



2010-01-15 @ 18:47:09
URL: http://lillylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0