Nyårsdagen

I går när jag hade slutat där vid 16.00 så var jag helt slut. Hade jobbat 7 dagar i rad. Så min nyårsafton vart inte precis som jag hade tänkt mig. 
 
Vi åt Potatisgratäng, kyckling och sallad. Å till de en kall öl. Men efter maten vart jag helt slut så jag vart tvungen att lägga mig å vila, på soffan en stund. Jag somande till och vaknade kl 22.30, var även då helt slut. Hade jätte svårt att ta mig upp.

Å sen upp å fira det nya året. När klockan var 01.30 gick jag och la mig och sov fram till 12.00 i dag.
Verkligen utsliten. Är fortfarande helt färdig.

Så idag blir det en lung dag, tillsammans med Tobias.

De ända som händer i dag är att vi tvättar men inget annat.

Jag hoppas 2010 blir ett bättre år på följande punkter:

* Att Tobias får ett riktigt jobb.
* Att vi får bättre ekonomi.
* Att jag lyckas hålla mina nyårslöften.
* Kunna spara pengar.

Nu ska jag ta å göra mig en stor kopp te och sätta mig framför tv och bara slappa.
Å ta vara på den tiden som man har tillsammans. ( Jag och älsklingen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0