Regnet bara öser ner

Just nu sitter jag inne och hör hur det bara öser ner en massa regn. Det har även åskat en hel del. Å det tycker jag verkligen inte om.
Så jag satte mig i bilen och for bort till Louise och Oliver en stund. Han är så go. :)

Idag har det inte hänt mycket här, har varit så otoligt trött. Så jag mest sovit bort dagen. 
De är ju så skönt att sova när det är sånt oväder. 

Saknar min Älskling, så otroligt mycket. Tur han kommer hem snart.

Nästa Måndag börjar man att jobba igen, de känns lite sisodär. Med tanke på allt som händer där just nu.
Men man ska vara tacksam att man har ett jobb.

Jag kommer att försöka jobba lite extra på jobbet om det går. Men även ta på mig lite extra pass på lassa.

I mellan skurarna idag så var jag ute och gick en sväng. Riktigt skönt var det. Synd bara att de skulle börja regna när man väl är ute, för en gångs skull.  

Nä de var lite av det jag hade för stunden.

Kommer mera efter vi har varit iväg på Utflyckt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0