En regning dag

Idag har vi varit uppe på ljungen och haft kommunikations utbildning. De var rätt intressant. Skönt att få sitta inne en dag som denna.
Men i morgon må man ju ute å jobba igen. Men hoppas då att solen skiner på oss.

Just nu håller jag på att kokar potatis, för de ska nämnligen bli potatismos och lunch korv här snart. Vet att det blir en sen middag, men de vart mycket efter jobbet idag.

Mamma fyller 50 ÅR i morgon så jag var tvungen att hitta på något fint åt henne. Så hon kommer att få en jättefin bukett blommor av mig och Tobias. Hon kommer att få mera när jag åker dit. Tur att mamma inte har data så hon kan kolla.

Å snart kommer älskligen min hem. Har saknat honom en hel del sen igår. De kan man ju inte tro.

Nä nu ska jag till å göra iordning pärmoset, så det bara är att äta när gubben kommer hem. Vilken tur han har. (Han ska verkligen inte klaga,för bättre kvinna får han aldrig)

Kommentarer
Postat av: Beaaa

Så sant som det var sagt;)!

2010-06-09 @ 23:57:55
URL: http://beabjorch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0