Midsommardagen

Vaknade kl 8, då var det bara till å kliva upp å dricka lite nykokt kaffe. Å sen åt jag jordgubbar med vaniljyughurt, de var gott.
Kände mig inte alls på topp. Kände mig lite bakis. Så mitt i natten när klockan var ca 4 så var jag tvungen att kliva upp å dricka lite vatten och gå på toaletten.
Sen gick jag och la mig på soffan inne i vardagsrummet. Vågade inte sova där nere i stugan då jag inte såg spindlen, som jag tidigare hade kontroll på.
Så nu när Bea kom upp en sväng så fick jag stöd av henne att städa ur stugan. Så ikväll ska det vara spindel fritt. :)

Lunchen idag bestod av sill från igår, jätte gott.

Å middagen i dag tror jag blir nått iform av kyckling.

Sitter här dricker lite öl och sommar drinkar.


Kommentarer
Postat av: Helena

usch för spindlar!! Men om det fins myck spindlar i ett hus, då vet man att det är friskt :)

2010-06-30 @ 18:36:20
URL: http://insjokullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0