Hunnit en hel del.

Sitter här och väntar på att Potatisen ska koka klart. Ska nämnligen äta Potatis och fiskbullar med dillsås. Passar på när mannen i huset inte är hemma.

Han jobbar borta idag å kommer hem imorgon. Han skulle vara långt uppe i landet. Tycker inte om att han ska jobba borta. Men men. Vad gör man inte för pengarna. ( De var värre förr) Då han åkte på Söndag kvällarna och var borta hela veckorna. Så man ska ju inte klaga över lite spild mjölk.
Nu måste man ju verkligen jobba om man ska ha råd att betala kunga familjens bröllop också.

Efter jobbet idag så åkte jag direkt för att träna. Så skönt efterråt. De är de där att ta sig dit.
Å i morgon börjar ute gympan på Campus. De ska bli riktigt roligt.
Då vill jag gå med dig Mikaela. :) Ska vi gå imorgon?

När jag kom hem och hade satt på Päran, så tog jag dammsugan under armen och dammsög bilen lite.
Ser att den behöver tvättas oxå, men hjälp hur gör man det. Har aldrig tvättat den på en mack förut. Måste få med mig någon. Men vem? 
Är det någon som känner sig utmannad? 
Ska jag någon gång tvätta den på en mack, så ska jag ta det värsta. För min bil är värd det värsta. 

I morgon blir det lite sovmorgon iaf. Vi ska på kommunikations dag uppe på ljungen i morgon. De kan ju bli intressant. Lätt att man går på de där än att jobba 7.30-17.00 

Och idag är det bara 9 dagar kvar tills jag har semester. Ska bli så himla skönt. Längtar verkligen. Det verkar som vi kommer att fira midsommar uppe hos Svärfar, i Valsjöbyn. Där är det så lungt och stilla så, de tackar jag inte nej till.
Tänk att få sitta där å grilla å ta sig en kall go ÖL.....

Nä ni kära bloggläsare nu ska jag ta å hoppa in i duschen. Å sen gör jag kväll. Är ganska trött.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jamen, snäälla! Vi går på utegympan imorrn, vore så nice :) Kram

2010-06-07 @ 20:39:50
URL: http://intothelight.blogg.se/
Postat av: Nenna

Men va duktig du är gumman=)

2010-06-07 @ 23:51:47
Postat av: Ylva

Mikaela: Ja, de var ju synd att de skulle regna just idag, då det var premiär.

Nenna: Ja visst är jag duktig. Kom med du med.

2010-06-08 @ 18:30:16
URL: http://lillylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0