Hemma

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Idag har jag varit hemma hela dagen och inte gjort ett skit. Bara slöat och tittat på tv. Jag har varit frusen hela dagen.
Å jag har längtat efter Tobias så mycket. Känns hela tiden som att vi jobbar om varanndra, men i helgen ska vi vara tillsammans hela helgen. Äta gott och bara vara.

De var så länge sedan vi rådde om varann.

Är så glad att det snart är vår på riktigt :) Och i dag är det 1 vecka kvar tills vi åker till Fjälls, ska bli så enormt skönt att bara få vara. Åka skoter och sitta och mysa i solen.
Och inte nog med det After ski, med en kall öl. Mmmm.

Men innan dess så är det en hel del jobb som väntar. Och lanseringen av Sommarkatalogen på Häggragården den 31/1.
Är det någon som vill komma så är det bara att höra av sig, så har jag biljetter.

Just nu sitter jag och väntar på att mitt allt ska komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0