Så lyckligt just nu...

Här sitter jag som en ny människa, jag är ny duschad. Å så är jag så glad för att jag har varit ledig idag, verkligen skönt.

Jag var iväg och gymade en sväng idag. Då träffade jag Anna :) Sen åkte jag iväg å handlade lite på Willys inför Malins student på Fredag.

Jobbar tre dagar den här veckan. Ledig fre, lör och söndag. Den tiden tänker jag vara med min underbara sambo och träna av något slag. De skulle vara roligt att gå en lång promenad tillsammans. De röstar jag på. Om det är fint väder så vill jag även grilla å dricka lite gott till.

Å min nya bil funger alldeles perfekt, jag är så ljuvligt kär i den. Nu har jag min Passat komi, min underbara sambo (man) Så nu kan man ju lunkt få plats med några barn i bilen. Hahahah. Ja, jag vill ha barn.

Våran ekonomi börjar verkligen att bli bättre. Å det är väldigt bra.

Å jag har beslutat att jag inte ska köpa mera mat på Tages, då de kostar 1400:- varje månad. Undra hur många matlådor man jak få för det? Många iaf.

Nä nu ska jag plocka in lite disk och koka mig lite te. För sen blir det en tidig kväll, då jag jobbar 06.45-16.00 i morgon.

Ska även göra lite överraskningar till Tobias när han kommer hem imorgon.

Ha en fortsatt bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0