Dax för lite förändringar i håret.

Idag ska jag åka till Stugun å klippa mig hos Mia. De ska bli så skönt har längtat länge på det.
De ska bli så roligt för ev så ska en kompis följa med. :)

Så idag blir det en liten utflykt.

Just nu känner jag mig helt näjd över min vardag, Känner mig lycklig och glad.

De hela hänger på att man ska ha tålamod och inte vara stressad. Det får ta den tid det tar.
Men bara allt blir bra så. Å det blir det. Men jag är ju en sån som vill ha allt klart och fixat på en gång.

För kommer jag på att jag ska göra nått så gör jag bara det. Många gånger kan det vara svårt, Men jag vill.


Skriver mera efter dagens slut. Men nu ska jag göra mig redo för att kunna gå ut idag.


Ha en bra och fin dag allesammans. :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tack för en jättemysig dag, Ylvis! Kram på dig min vän

2011-05-07 @ 01:01:46
URL: http://intothelight.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack :)

2011-05-26 @ 07:02:54
URL: http://familjennagolunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0