Varför ska allt vara så tungt för?

Jag har inte kännt mig på topp så det är därför som jag inte har skrivit. Under en längre tid så har jag inte mått så bra, men jag hoppas att det vänder nu.

Jag har kännt mig och känner mig fortfarande jättebesviken. Men det är ju bara att gilla läget och tänka framåt, men det är ju det som är så svårt.
 
De känns som ens hjärta har gått sönder. 

Om jag säger så här, så känns det inte som förut. De känns som om allt har förändras. 

De ända man vill de är ju att bli Älskad, Eller hur? Jag vill känna att jag gör någon glad å lycklig. 

Jag vill att någon ska lyssan på mig å på mina känslor. Man måste kompremissa, man kan inte hela tiden ta egan slutsatser när man lever i ett förhållande.

Just nu vet jag inte vad jag ska tänka, tro eller göra. Vill bara få må bra igen. 

De känns som om jag vill gråta hela tiden, men de kan mna ju inte göra.

Nä nu vart det för mycket känner här. 

Jag måste börja tänka om på riktigt nu. En redig kvinna reder sig själv. Eller hur är det man säger?

Låt mig få bli hel igen. :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Fast man ska ju inte reda sig själv när man är i ett förhållande.. Du förtjänar något bättre om du går runt och mår dåligt!



Kram

2011-05-06 @ 09:13:06
URL: http://bebajorch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0