Bara 2 1/2 månad.

Att det ska ta sån tid, att få sin bh. Jag köpte en ny och fin bh i Februari. Han använda den en gång, knappt det. Sen vart jag tvungen att lämna tillbaka den, då den gick sönder. Det tog hela 2 1/2 månad att få en ny.
Nu har jag äntligen fått den och nu är jag nöjd.

Så i går när jag var ledig så gick jag ner på stan och hämtade min efterlängtade bh. Hade bestämt träff med min vän Frida, så vi gick runt på stan. Där jag hittade en jättefin liten torkos väska, som jag tror att jag vill ha.
Den skulle passa mig så bra. Å nu när det är inne med turkost oxå. Vi åt på Pause, där jag åt en kalkonsallad som var så god. Sen gick jag hem med min turkosa handväska i huvundet ( Hahhahah)
Att jag gick fast det regnade gör mig stolt. :)
På kvällen var Jag och ♥ ut och åt god mat.

I dag har jag haft en lång dag på jobbet, men det har gått fort och vi har haft det roligt. Det är skoj. Så nu tror jag att jag ska gå till sängs och vänta på att min käre sambo ska komma hem. Han är ute på klassåterträff, det är ju kul.

Hoppas att eran Lördag har varit bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0