Trött, trött å trött

I dag skulle jag igentligen ha jobbat en kväll. Men var så snäll å bytte till ett dags pass. De som va var att jag va så himla trött i morse. Kändes som man gick sovandes.
Vid kl 11.00 i dag så for jag till sjukhuset där jag fick min andra dos av HPT B vaccinationen.
Bara en dos kvar som ska tas om ca 6-7 mån.

Nu sitter jag och kollar på Lottas jul på Lisseberg. Jag som älskar julen. :)

Tycker de är så synd att jag inte hinner baka så mycket kakor som jag vill.
Men än är det ju inte jul.

Nä nu ska jag softa i soffan med en kopp te.

På Torsdag ska jag och tjejerna i Party Lite, ut och äta. :)

Nä nu kan jag inte sitta här längre. Men ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0