500:- fattigare.

Dagen har varit bra ända tills jag skulle åka hem, då jag insåg att bilnycklarna var borta. ( Lätt att hitta dom på jobbet)

De tur att man har en sån snäll sambo. Som ringde efter lås smeden som kom och hjälpte mig. ( 500:- fattigare)
Jag tycker att de har varit nog mycker nu ett tag, så nu får det ta å ge sig.

Jag hoppas inerliget mycket att Tobias får de där jobbet, de är han verkligen värd. Min finaste.

Å de behöver vi verkligen.

Nästa vecka så ska jag få sitta å göra schemat i 2 dar då Linda är på utbildning. De ska bli roligt, men ändå tufft men de ordnar jag. :) 

Nu ska de planeras lite jul klappar i allt elände. :) 



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0