Äntligen tillbaka.

Har inte skrivit på ett tag, har haft så mycket annat i tankarna.

Men nu är jag här, idag har jag bakat en mjuk pepparkaka.

Å snart är det dax för mitt första ljusparty. De ska bli min start visning, jag hoppas bara att jag kommer att klara det. :) Den 26/11 kl 19.00 gäller det.

Nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn (Passar på när Tobias inte är hemma för han Tycker inte om henne)
Hon som är så bra.

I morgon är det dax för jobbet igen. De ska nog gå bra efter att ha varit ledig en hel helg.

Nästa helg som jag är ledig är den 28-29/11, då det är Julskyltning. Då kommer pappa hit och äter middag med oss. :)

Undra om man ska ta och torka golven eller om man helt enkelt ska strunta i det. Jag gör det :) Luktar ju nystädat.

Får se om Tobias märker nått när han kommer hem.

I dag är det 11 dagar kvar tills man får lön. Jippi. Skulle ju inte sitta helt fel om det var i morgon den kom. Hahha :)

Nu ska jag fortsätta att pyssla på lite här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0