Tapeten

I går fick jag ett ryck då jag ville baka en Äppelpaj med smuldeg. Den vart helt misslyckad. Den vart för söt. Inte tänkte jag på att äpplena redan var söta så jag sockrade på rejält.
Men men...

Då beslutade vi oss för att åka å köpa en blåbärspaj. Men när vi kom till Statoil på Frösövägen, så hade dom ingen blåbärspaj. Så de var bara till att forsätta leta.
Men på Hemköp hade dom. Där köpte vi pajen och gammeldags vaniljglass. Mmmmm :) Gott

Väl hemma så åt vi paj med glass. Men till äppelpajen så hade vi vaniljesås som man balndar med mjölk. Men den var inte alls god. Så nästa gång ska det vara hemma gjord.

I Torsdags så var jag och Tobias in på Fresks där vi lånade en tapet bok ( Midbec) Jag hittade en jätte fin tapet som jag vill ha i vardagsrummet, med lite guld i :)

Tobias hittade en till Köket. De är ju inte direkt billigt. 600kr till 1149kr per rulle. Men vill man ha det fint, så kan man ju inte ta det man inte tycker är fin.

Så den ska jag verkligen ha.

Nä nu har jag en del att göra innan jag börjar att jobba kl. 15.00
( Tror ändå att jag måste gå in lite tidigare för att hinna klart en genomförande plan)

Ps. Bea saknar dig vännen. Hoppas att ni följer med upp till Valsjöbyn. Krammmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos! Jag saknar dig med=) Jag tror faktiskt att vi kommer göra det, Jonas kommer hem om tre dagar!!! Så då ska vi prata om hur vi ska göra, men det lutar åt att vi följer med.=)

2009-11-21 @ 18:25:08
Postat av: Ylva

Ja, de hoppas jag. För jag är ledig julafton men jobbar resten. Lite kul kan vi ju ha iaf.

kram på dig å vi måste snart göra julkort

2009-11-22 @ 22:41:14
URL: http://lillylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0