Kokar tomtegröt :)

Hej alla glada underbara människor.

Just nu håller jag på att koka tomtegröt, som jag och älskigen ska äta till frukost i morgon.
Gott de ska bli.  De luktar ju så gott.

I går innan jag skulle åka på jobbet. Så kom min underbara sambo på någonting som han inte har prövat förrut.
Att han skulle vaxa bort skin falger under foten.
De han då inte viste var att klistret skulle fatsna på foten och bli ett helvete att få bort.
De var bara till å ta fram allt man kunde hitta för att få bort klistret. De var roligt.

I morgon ska:

Jag träffa Lisa innan hon åker ner till Göteborg igen. De var länge sen. Längtar,

Sen ska jag på Kommunal,

Boka ny tid på infektion,

Åka tillbaka med tapetboken på Fresks.

Lämna in mobilen på Telia. ( De blev en hel del).



I dag slog jag in mina första julklappar. Kändes lite overkligt att de snart är jul, när det inte finns någon snö.


Nä nu ska jag umgås lite med min underbara älskilng. För snart är det läggdax igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0