Nu var det slut väntat.

I Lördags så kom han äntligen hem, efter 4 veckor i Kiruna.
Nu önskar jag bara att han kunde vara hemma mera än en vecka. Men utan jobb inga pengar.

Kan ju vara bra att ha lite inför den kommande julen. :)

Jag hoppas att jag och Tobias får en underbar jul tillsammans, fast jag ska jobba. ( De ger ju bra med pengar)

I går vart det en lite mindre översvämning inne i duschen, då vattnet inte rann ner som det skulle göra. De visade sig att vattenlåset var fullt med skit. Hår och sånt.

Så de var bara till att börja rensa. ( De har inte blivit gjort sedan badrummet vart klart) Men nu har man lärt sig en sak till att hålla koll på. :)

Nu sitter jag och hjälper Tobias att hitta ett jobb.

Senare i dag så ska jag ta med mig Tobias upp på Ica Maxi.

Nä man kanske ska ta sig ett....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0