Första dagen på Attendo

I dag är det fösta dagen på Attendo. De känns som att man börjar på ett nytt jobb. Man är inte kvar på sitt gamla kontor ens.

Men samtidigt så känns det roligt att få testa något nytt. Jag tror ju inte att det kommer att bli sämmre, än vad det har varit.

Får se om man hinner in till stan något innnan man börjar att jobba. För jag känner mig helt slut i kroppen, precis som att man ska till och bli sjuk. :(
( de finns det inte tid med, inte råd med heller)

Å i dag är det 3 dagar tills Älskligen kommer hem... :) LÄNGTAR SÅ!!!! Jag har en överraskning till han.

Ja, nu har han varit borta i 3 veckor så nu är det på tiden att han kommer hem.

Det som är dåligt är att jag jobbar alla dagar förutom 1 dag när han är hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0